Tak si myslím, že už se možná obrací vítr a "podnikatelům" , kteří používají multi level marketing, síťový marketing, affiliate marketing,.....a podobné zaručené metody k získávání zákazníků hlavně pro vlastní obohacení, pomalu končí čas žní....Dost často se stávalo, že vidina podílu na zisku byla silnější než zájem o produkt a o zákazníka, a tak se stalo, že osobní doporučení ztrácí svou důvěryhodnost .... Možná by bylo nejlepší se vrátit k "prostému" ..... nabízet pravdivě to, co lidi opravdu potřebují, za přiměřenou cenu a naučit se "mít rád zákazníka" jako člena širší rodiny a plnit jeho vyslovená i nevyslovenmá přání a očekávání ....Zákazník, ketrý toto bude cítit a získá takovou zkušenost, si rád právě od Vás koupí právě to, co nabízíte a bude se i vracet ...:-)
Nejdůvěryhodnější forma marketingu je podle mne určitě osobní doporučení někoho, komu důvěřujeme ....děje se to odjakživa a funguje to. MLM k tomu přidal podíl na zisku pro doporučující osobu, což se stává velkým pokušením .... může to fungovat, ale zase je to o lidech a produktech, co je pro ně důležitější....jestli ten podíl a nebo spokojený člověk ...:-)